2011. aug. 17.

Benne voltunk a tévében!!!

Rémesen népszerűek vagyunk :), ezt tudnotok kell! Sőt, médiasztárok! Talán emlékeztek, hogy a LÉK Egyesület meghívására részt vettünk az Utcazene Fesztiválon a szokásos Parkolj és hordozz! akcióval, ami szép sikereket és új tagokat hozott nekünk.
Meleg volt, én konkrétan az első napon szénné égtem, Manka és Timi, a kismamáink a hőguta határán pocakpácolták a hamarosan születőket, mindenki izzadt és hunyorgott a tűző napon, meg tikkadt szöcskenyájak legelésztek...
És akkor hirtelen megjelent egy kamera, én meg belesodródtam egy interjúba, amiből a Szentgál TV egy nagyon korrekt kis riportot csinált! De tényleg, okos kérdésekkel, illusztrációkkal, mindennel! El vagyok ájulva, már az sem zavar, hogy eddig nem kerestem meg az archívumukban, meg az is csak egy kicsit, hogy mennyire brutálidétlen a hangom felvéve, a hajamról meg főleg nem beszélek, mert elsírom magam...

De az interjú jó, nézzétek meg, körülbelül két centinél kezdődik.

4 megjegyzés:

Földi Anikó írta...

Nagyon büszke vagyok rád Anna! Jó riport. Köszönjük, hogy a LÉK-et is megemlítetted!

Anikó

Lívi írta...

De jó volt!!!!!! :-)

Pynky írta...

Lájkolom :)

pynky

Borka írta...

Éljen, éljen, éljen! :)
Nagyon színvonalas, örülünk, Anna, hogy Tőled tanulhatunk. :)